0
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد اعلام کرد؛

تعمیرات اساسی واحد اشکودا یک این شرکت به پایان رسید.

  • کد خبر : 128213
  • 22 فروردین 1403 - 10:01
تعمیرات اساسی واحد اشکودا یک این شرکت به پایان رسید.
مهندس اباذر دهقان پور مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی واحد یک اشکودا با ظرفیت ۶۰ مگاوات به منظور آمادگی و تولید حداکثری قدرت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق مشهد، مهندس اباذر دهقان پور مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی واحد یک اشکودا با ظرفیت ۶۰ مگاوات به منظور آمادگی و تولید حداکثری قدرت اسمی با هدف پایداری در پیک تابستان ۱۴۰۳ در تاریخ ۹ دی ماه آغاز شده بود، با تلاش بی وقفه کلیه همکاران پس از انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی در تاریخ ۲۰ فروردین ماه در ساعت ۲۱:۵۲ دقیقه با کسب اجازه از مرکز دسپاچینگ ملی با شبکه سراسری تولید پارالل شد.
🔹مهندس دهقان پور افزود؛ بهره برداری ، تعمیرات و نگهداری از واحد های نیروگاه مشهد دارای پیچیدگی و چالش های متعددی نسبت به سایر نیروگاه های کشور است، و این موضوع با توجه به شرایط حیاتی برق کلان شهر مشهد نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می کند.
🔹مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به چالش های اقتصادی، تحریم های ظالمانه و مشکلات داخلی و خارجی، نقش کارگاه های جانبی مستقر در نیروگاه به منظور ساخت، تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی را از اقدامات اثر گذار و اساسی در اجرای این پروژه دانست.
🔹وی ضمن تقدیر ویژه از همه کارکنان تلاشگر در اجرای پروژه تعمیرات اساسی واحد اشکودا یک این نیروگاه اظهار امیدواری کرد در پیک برق و تابستان پیش رو با تکیه بر تعهد، تجربه و تخصص ارزشمند این مجموعه شاهد تامین پایدار این انرژی حیاتی و تداوم خدمت رسانی صادقانه به مردم استان خراسان رضوی باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128213

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.