1
در نیروگاه شهید رجایی قزوین تحقق یافت ؛

تولید بیش از به ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 126477
  • 05 فروردین 1403 - 13:31
تولید بیش از به ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در سال ۱۴۰۲
  بیش از 12میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در سال گذشته از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهیدرجایی،  بیش از ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در سال گذشته از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی خالص نیروگاه در ۱۲ ماهه سال گذشته گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند همان سال، ۱۲ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۶۱۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
وی تصریح کرد: از این میزان انرژی، ۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۵۹۱ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶ میلیارد و ۵۸۳ میلیون و ۲۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای ۲۵۰مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.
مدیرعامل شرکت با اشاره به رشد تولید انرژی سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ اعلام داشت: در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه، ۲/۱۰درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.
نیروگاه۲۰۴۲ مگاواتی شهید رجایی قزوین به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، نقش مهمی در تامین برق کشور و پایداری شبکه سراسری دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126477

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.