1
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ایلام با جدیت پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 127869
  • 19 فروردین 1403 - 11:11
جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ایلام با جدیت پیگیری می‌شود
محمد محمدی عصر شنبه در جمع کارکنان با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب استان در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز اظهار داشت: پایش وضعیت انشعابات غیرمجاز و مصارف نامتعارف مشترکین شهری و روستایی با حساسیّت ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، محمد محمدی عصر شنبه در جمع کارکنان با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب استان در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز اظهار داشت: پایش وضعیت انشعابات غیرمجاز و مصارف نامتعارف مشترکین شهری و روستایی با حساسیّت ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی بر اساس قانون مجازات اسلامی، جرم محسوب می‌شود، متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: کسانی که از طریق انشعابات غیر مجاز به شبکه وصل می‌شوند علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود، به حقوق دیگر مشترکان تجاوز کرده و استمرار خدمات پایدار به مردم را با اخلال مواجه می‌کنند

وی از مدیران آبفای شهرها خواست در برخورد قانونی با انشعاب‌های غیرمجاز سختگیرانه و با انسجام بیشتری عمل نمایند.

محمدی در پایان این جلسه به مواردی از قبیل، تعویض کنتورهای خراب، صحت قرائت کنتور، وصول درآمدهای شرکت و افزایش کارایی و اثر بخشی کارها تاکید نمود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127869

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.