0

دیدار نوروزی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی با فرماندار نکا

  • کد خبر : 126982
  • 10 فروردین 1403 - 9:59
دیدار نوروزی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی با فرماندار نکا
در این دیدار مرتضی رمضانی فرماندار نکا ضمن تقدیر از زحمات نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل و تمامی کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازروابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با فرماندار نکا دیدار کرد.

در این دیدار مرتضی رمضانی فرماندار نکا ضمن تقدیر از زحمات نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل و تمامی کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی دانست و گفت: با همکاری، هم‌افزایی و ارائه راهکار‌های مطلوب باید خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل کرد.

رمضانی با اشاره به دشواری‌های فرایند تولید برق خاطرنشان کرد: با توجه به در‌پیش بودن فصل گرما باید تدابیر لازم برای تأمین برق مورد نیاز مشترکان اندیشیده شود و همچنین آموزش‌های لازم برای مصرف بهینه برق نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در نکا خدمت به مردم را موهبت الهی دانست و افزود: عمر دوره خدمت ما کوتاه است لذا باید قدردان این نعمت بود و از این فرصت بدست آمده به نحو احسن برای خدمت و ایجاد گشایش در کار مردم استفاده کرد.

در پایان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ها و ماموریت‌های پیش‌رو نیروگاه برای ارتقاء آمادگی واحدها و پایداری تولید برای گذر موفق از پیک مصرف تابستان ارائه نمود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126982

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.