3

سرپرست شرکت قطعات توربین شهریار منصوب شد

  • کد خبر : 129958
  • 06 اردیبهشت 1403 - 13:01
سرپرست شرکت قطعات توربین شهریار منصوب شد
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی، اصغر حکیمی به عنوان سرپرست شرکت قطعات توربین شهریار منصوب و از خدمات علی سارانی‌نژاد در مدت زمان مدیرعاملی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ا زپایگاه خبری برق حرارتی، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی، اصغر حکیمی به عنوان سرپرست شرکت قطعات توربین شهریار منصوب و از خدمات علی سارانی‌نژاد در مدت زمان مدیرعاملی این شرکت تقدیر به عمل آمد.
اصغر حکیمی دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی برنامه‌ریزی است و پیش از این به عنوان معاون مهندسی و تحقیقات تعمیرات نیروگاهی ایران و مدیرعامل شرکت مهندسی موج نیرو مشغول به فعالیت بوده است.
علی سارانی‌نژاد نیز پیش از این به عنوان سرپرست شرکت تولید نیروی برق منطقه مرکزی منصوب شده بود.
براساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان قطعات توربین شهریار اولین و بزرگترین ارائه دهنده مستقل خدمات بازسازی قطعات داغ توربین‌های گازی در خاورمیانه است که به عنوان بازوی توانمند شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بازسازی قطعات گران قیمت توربین‌های گازی و بازگرداندن آنها به سرویس به جای تعویض آنها، علاوه بر قطع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، نقشی کلیدی در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری داشته است.

 

انتهای پیام/ّ

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129958

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.