8

شب‌های ۴۵‌متری گلشهر، چراغ خاموش سپری می شود

  • کد خبر : 10415
  • 19 آذر 1398 - 13:46
شب‌های ۴۵‌متری گلشهر، چراغ خاموش سپری می شود

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: احداث پایه های برق خیابان شهید حدادی ۴۵ متری گلشهر یک سال به تاخیر افتاده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاهین عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: احداث پایه های برق خیابان شهید حدادی ۴۵ متری گلشهر یک سال به تاخیر افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاهین عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به خاموشی مدت دار خیابان شهید حدادی ۴۵ متری گلشهر و با بیان این که احداث پایه های برق در این خیایان به عهده ی شهرداری بوده و با گذشت یک سال هنوز انجام نشده است، گفت: به محض تحویل این پایه ها شبکه برق احداث شده و جریان برق نیز در این خیابان جاری خواهد شد.

او با بیان این که هنوز پیمانکاری که مورد تأیید ما باشد توسط شهرداری معرفی نشده است، افزود: احتمال می رود شهرداری در حال بررسی بوده و یا مسائل مهم تری را در اولویت خود قرار داده باشد.

عباس زاده گفت: از شهروندانی که از برق غیرمجاز استفاده می کنند، علاوه بر هزینه برق مصرف شده هزینه خسارت وارده به شبکه برق نیز دریافت می شود.

او افزود: باتوجه به حذف قبوض کاغذی، مشترکان محترم می توانند با شماره گیری ۱۵۲۱ از بدهی برق خود مطلع شده و آن را پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افزود: مشترکان شهرستان فردیس درصورت بروز نقص و یا طرح هر موضوع دیگری می توانند از طرق شماره گیری ۳۶۶۳۴۵۰۳ با مدیر شرکت برق منطقه در ارتباط باشند.

او با اشاره به خاموشی کوچه بلال ۳ در کوی کارمندان جنوبی و کوچه نیاز ۳ در کمالشهر، گفت: این موارد پیگیری شده و به اطلاع مدیر برق منطقه مربوطه خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10415

مطالب پیشنهادی

29اردیبهشت
تدوین برنامه رفع فرسودگی شبکه برق پایتخت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خبر داد:

تدوین برنامه رفع فرسودگی شبکه برق پایتخت

16اردیبهشت
ظرفیت تصفیه خانه های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.