1

شرکت گاز خراسان‌شمالی یکهزار و ۳۲۰ میلیارد ریال طرح آماده بهره‌برداری دارد

  • کد خبر : 119846
  • 23 دی 1402 - 14:22
شرکت گاز خراسان‌شمالی یکهزار و ۳۲۰ میلیارد ریال طرح آماده بهره‌برداری دارد
وی گازرسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن در بجنورد، جاجرم، شیروان و گرمه را طرح‌های شهری دانست و افزود: برای گازرسانی به روستاها و شهرهای استان یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا اظهار کرد: گازرسانی به سه روستای شهرستان اسفراین، سه روستای شهرستان جاجرم، ۱۳ روستای شهرستان راز و جرگلان، سه روستای شهرستان فاروج، سه روستای شهرستان گرمه و گازرسانی به یک روستای شهرستان سملقان از جمله پروژه ها است.

وی گازرسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن در بجنورد، جاجرم، شیروان و گرمه را طرح‌های شهری دانست و افزود: برای گازرسانی به روستاها و شهرهای استان یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی تصریح کرد: احداث خط انتقال کارخانه آلومینا و تقویتی شهرستان های جاجرم و گرمه، گازرسانی به پاسگاه خشتلی شهرستان مانه، گازرسانی به پادگان ارتش شهید دلجویان شهرستان بجنورد نیز از دیگر اقدامات این شرکت است.

وی با بیان اینکه این شرکت برای اجرای گازرسانی به صنایع ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است ادامه داد: گازرسانی به یک واحد کشتارگاه در اسفراین، ۱۰ واحد صنعتی بجنورد، شهرک صنعتی جرگلان شهرستان راز و جرگلان، چهار واحد صنعتی شهرستان شیروان، ۲ واحد صنعتی شهرستان فاروج، سه واحد صنعتی شهرستان گرمه و گازرسانی به چهار واحد صنعتی شهرستان سملقان انجام شده است.

کلنگ زنی ۵۳۰ میلیارد طرح در دهه فجر امسال

هاشمی گفت: ۵۳۰ میلیارد ریال طرح در ایام دهه مبارک فجر امسال برای ایجاد پروژه‌های گازرسانی به صنایع و امور زیربنایی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ساخت ایستگاه سی جی اس (CGS) دوم شهرستان گرمه، احداث ساختمان عملیاتی اداره گاز شهرستان راز و جرگلان، گازرسانی به دهکده سپاه بجنورد، گازرسانی به ۲ واحد صنعتی اسفراین، گازرسانی به دانشگاه پردیس فرهنگیان بجنورد، گازرسانی به ۲ واحد صنعتی راز و جرگلان، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ واحد صنعتی شیروان،‌ گازرسانی به ۲ واحد مرغداری در فاروج و سملقان است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

سهم گاز طبیعی در تامین سبد انرژی استان ۷۴ درصد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=119846

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.