1

شستشوی مخزن ۳ هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب شرب امام رضا در اسفراین

  • کد خبر : 124952
  • 20 اسفند 1402 - 14:04
شستشوی مخزن ۳ هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب شرب امام رضا در اسفراین
رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: شستشو و گندزدایی مخازن آب شرب یکی از موارد ضروری است که باید بصورت دوره ای در بازه زمانی ثابت انجام شود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب کشور، رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: شستشو و گندزدایی مخازن آب شرب یکی از موارد ضروری است که باید بصورت دوره ای در بازه زمانی ثابت انجام شود.
نعیمی افزود: آبی که ازمنابع تامین آب استحصال و در مخازن ذخیره می شود همواره حاوی رسوباتی است که وارد مخزن شده و به مرور زمان بر روی هم انباشته می شود و همین امر سبب می شود تا شرکت های آب و فاضلاب شستشوی مخازن آب را در الویت های کاری خود قرار دهند.
وی عنوان کرد: در همین راستا این شرکت برای خدمات رسانی بهتر و تأمین آب شرب بهداشتی مشترکین و به منظور تحقق اهداف راهبردی دفتر کنترل کیفی، مخزن ۳ هزار مترمکعبی امام رضا اسفراین را مورد شستشو و لایروبی و گندزدایی قرار داد.
نعیمی با اشاره به اینکه شستشو، گندزدایی و لایروبی این مخزن طبق دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شده است، افزود: این مخزن ۱۵ هزار نفر از اهالی شهرستان اسفراین را تحت پوشش آب شرب قرار داده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124952

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.