1
مدير كل دفترروابط عمومي و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشورتاکید کرد:

ضرورت تمرکز مراکز ارتباط با مشتریان در آبفا خراسان رضوی

  • کد خبر : 124696
  • 17 اسفند 1402 - 15:34
ضرورت تمرکز مراکز ارتباط با مشتریان در آبفا خراسان رضوی
در این نشست پس از ارائه گزارش "امیر جنیدی" مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان  ,  "حسین امامی" مدیرعامل آبفا خراسان رضوی برنامه ها و اهداف این شرکت در حوزه (CRM)  را تشریح و مباحث مهمی مطرح که مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب وفاضلاب  خراسان رضوی ، در این نشست پس از ارائه گزارش “امیر جنیدی” مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان  ,  “حسین امامی” مدیرعامل آبفا خراسان رضوی برنامه ها و اهداف این شرکت در حوزه (CRM)  را تشریح و مباحث مهمی مطرح که مورد بررسی قرار گرفت .
سپس مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور از مراکز ارتباط با مشتریان به عنوان  یک بحث نوپا درشرکت های آبفا نام برد .
“مهدی بختی”  اظهار داشت: هرچند در ابتدای دهه ۸۰ راه اندازی مراکز پاسخگویی به مشتریان در شرکت های آبفا شروع شد ولی مراکز ارتباط با مشتریان گسترده تر و کارویژه ی متفاوتی نسبت به  مراکز پاسخگویی ۱۲۲ به شیوه قدیم دارند.
وی با بیان اینکه  مراکز پاسخگویی با مشتری ذیل مراکز ارتباط با مشتریان تلقی می شوند ، هدف از برگزاری جلسات مشترک روابط عمومی شرکت مهندسی با مدیران عامل و مسئولان مراکز ارتباط با مشتریان را  ، آگاهی از مشکلات شرکت ها  و احصاء  موارد مطرح شده با همکاران و در مقابل , ارائه سیاست های وزارت نیرو و شرکت مهندسی عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: موانع و چالش های پیش رو را درک می کنیم ولی یک سری خطوط و سیاست های کلی وجود دارد که در کنار همه مشکلات ، باید تلاش کنیم با یک برنامه زمان بندی به اهداف مورد نظرجامه عمل بپوشانیم ، در این بین برخی شرکت ها به واسطه مشکلات کمتر , زودتر و برخی به دلیل چالش های بیشتربا زمان بندی طولانی تر موفق به تحقق اهداف می شوند ولی مهم آن است که سمت و سو حرکت به سمت تحقق اهداف ترسیم شده برای ارائه خدمت بهتر به مردم باشد.
وی سپس با اشاره به توجه ویژه مقام عالی وزات نیرو به حوزه (CRM) ادامه داد: سیاست و راهبرد اصلی وزارت نیرو رسیدگی به مراکز ارتباط با مشتریان ، به لحاظ استقرار الزام ها ، تدوین سیاست ها و نیروی انسانی و دیگر موارد مرتبط می باشد که گزارش هر یک از شرکت های آبفا باید تهیه و تا پایان فروردین ۱۴۰۳  ارائه شود.
“بختی” در همین رابطه بر تمرکز مراکز (CRM) در آبفا خراسان رضوی که به عنوان دو مرکز مجزا در شرکت های تبصره دو نیشابور و سبزوار راه اندازی شده اند تاکید کرد  و از آمادگی دفتر روابط عمومی  و مرکز ملی دفتر ارتباط با مشتریان CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای کمک به آبفا استان خراسان رضوی جهت تحقق این مهم  خبر داد.
وی در همین رابطه  خواستار عملی شدن این موضوع در یک برنامه مشخص همراه با جدول زمان بندی و اعلام آن به شرکت مهندسی شد.
به گفته وی تحقق اهداف مراکز (CRM) بایستی  با شتاب بیشتری در شرکت های آبفا دنبال شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124696

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.