0

مالچ پاشی نفتی را برای همیشه از دستور کار خارج کردیم

  • کد خبر : 129511
  • 03 اردیبهشت 1403 - 11:07
مالچ پاشی نفتی را برای همیشه از دستور کار خارج کردیم
رئیس‌ سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه مالچ پاشی نفتی برای همیشه از دستور کار خارج کرده ایم

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت_ پاد، رئیس‌ سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه مالچ پاشی نفتی برای همیشه از دستور کار خارج کرده ایم گفت: استفاده از مالچ های مطابق استانداردهای محیط زیست تولید شرکت های دانش بنیان داخلی به سازمان منابع طبیعی تکلیف شده است.

وی افزود: ۲۰۰ واحد در شهرک صنعتی اشتهارد هستند که پیش تصفیه فاضلاب خود را اجرایی نمی کردند که با پیگیری های قضایی ملزم شدند این کار را انجام دهند. در ۲۸ فروردین امسال سی او دی پساب صنعتی این منطقه که به رودخانه شور ورود می کند، به زیر هزار کاهش یافته و کاملا شفاف شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: امسال برای اولین بار وزارت نیرو پای کار آمد و رهاسازی آب سدها انجام شد و دریاچه ارومیه سرحال شده است. زمان رهاسازی آب سد برای ما مهم است تا اولا زمانی باشد که کشاورزان از آن استفاده نکنند و ثانیا سر تالاب به ما تحویل شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129511

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.