0

نشست هم اندیشی با مدیران نیروگاههای مقیاس کوچک غرب مازندران

  • کد خبر : 128832
  • 27 فروردین 1403 - 12:49
نشست هم اندیشی با مدیران نیروگاههای مقیاس کوچک غرب مازندران
در این نشست مصطفی بابایی مدیرعامل توزیع نیروی برق غرب مازندران به برنامه های مدیریت مصرف برق تابستان ١٤٠٣ اشاره کرد و خاطرنشان ساخت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، در این نشست مصطفی بابایی مدیرعامل توزیع نیروی برق غرب مازندران به برنامه های مدیریت مصرف برق تابستان ١۴٠٣ اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تامین برق پایدار و مطمئن منطقه شمال کشور با توجه به شرایط آب و هوایی، اقلیمی و گردشگری از طرف وزارت نیرو و مجموعه توانیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و نگاه ویژه ای به منطقه شده است.
وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت آماده بکارگیری و روند تعمیرات اساسی نیروگاهها عنوان کرد و گفت: تولید برق در کشور از مسئولیت اجتماعی خاصی نشات می گیرد و سبب گردش بهتر چرخ زندگی مردم و توسعه و اقتصاد جامعه می شود.
بابایی افزود: مدیران نیروگاه های مقیاس کوچک، علاوه بر بهره برداری حداکثری از ظرفیت موجود و حضور متداوم و مستمر در مسیر تولید برق به ویژه در ایام اوج بار تابستان، به دنبال توسعه ظرفیت کنونی باشند و نگاه بلندمدت به موضوع سرمایه گذاری و تولید برق در منطقه شمال کشور داشته باشند.
قلی نژاد، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت، نیز در این نشست به پتانسیل خوب منطقه شمال کشور در زمینه نیروگاه های مقیاس کوچک اشاره کرد و گفت: در غرب مازندران نیروگاههای مقیاس کوچک متنوعی نظیر گازی، برق آبی، زباله سوز، بادی و خورشیدی وجود دارد که توسعه این ظرفیت ها مورد انتظار است.
در ادامه این نشست مدیران نیروگاه های مقیاس کوچک به ارائه نقاط قوت و قابل بهبود و همچنین انتظارات از مجموعه وزارت نیرو پرداختند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128832

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.