1

۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی گازرسانی شد

  • کد خبر : 127912
  • 19 فروردین 1403 - 13:45
۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار خراسان جنوبی گازرسانی شد
 افزود: پس از گذشت ۱۷ سال از تاسیس شرکت گاز استان خراسان جنوبی، در زمان حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا ، افزود: پس از گذشت ۱۷ سال از تاسیس شرکت گاز استان خراسان جنوبی، در زمان حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: تعهد این شرکت گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بوده که انجام شده و با اهتمام دولت، گازرسانی به روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۱۲۱ واحد صنعتی استان با اعتبار هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال نیز خبر داد و افزود: سال قبل گازرسانی به سه هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قالب هشت پروژه و با اعتبار ۶۲۹ میلیارد ریال انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت گازرسانی به ۱۴۴ واحد مسکونی محرومان در سه روستای استان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال انجام شده‌ است.

محمودی از گازرسانی به ۳۷ پاسگاه و ۴۰ برجک دیده بانی با اعتبار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی خود در طرح اجرای لوله کشی داخلی هزار و ۱۳۹ واحد منازل محرومان استان مشارکت کرده‌ است.

وی گازرسانی به مجتمع کشاورزی دشت مرک و دامداران سرایان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های اجرایی شرکت گاز در سال گذشته عنوان کرد و گفت: گازرسانی به بازارچه‌های مرزی استان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی احداث ساختمان اداری عملیاتی دیهوک، ناحیه ۲ بیرجند و آیسک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، احداث خط تقویتی نیمبلوک – نوغاب حاجی آباد با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، حفاظت الکترونیک در سطح ایستگاه CGS شماره یک بیرجند و ساختمان اداری شهر قاین با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال، بهسازی موتورخانه‌های حرارت مرکزی سطح استان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های اجرایی شرکت گاز در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

وی افزود: سال گذشته ۴۰۷ طرح گازرسانی در استان با اعتبار ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127912

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.