0

آغاز طرح بهسازی شبکه روشنایی معابر استان زنجان

  • کد خبر : 128424
  • 23 فروردین 1403 - 13:58
آغاز طرح بهسازی شبکه روشنایی معابر استان زنجان
داود دولتیاری با اشاره به این که تعداد پایه های روشنایی معابر سطح استان بیش از ١٩هزار دستگاه است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، داود دولتیاری با اشاره به این که تعداد پایه های روشنایی معابر سطح استان بیش از ١٩هزار دستگاه است گفت: متوسط توان منصوبه برای چراغهای روشنایی معابر شهری و روستایی حدود٨٠ وات است و این عدد در مقایسه با سایر استان ها به میزان قابل توجهی پایین است، اما با هدف صرفه جویی بیشتر طرح جایگزینی لامپهای کم مصرف LED به جای لامپ های گازی در شبکه روشنایی معابر استان اجرا می شود.
دولتیاری طرح جایگزینی لامپهای کم مصرف LED وات ۴٠ با لامپهای پرمصرف ١١٠ و ١٢۵ وات گازی روشنایی معابر شهر زنجان را یکی از طرحهای زیرساختی برای کاهش مصرف انرژی در استان دانست و افزود: در فاز نخست این طرح جهادی ٢٠٠٠ شعله لامپ ۴٠ وات خریداری شده است که امیدواریم با تلاش همکاران مجموعه پیش از آغاز فصل گرم و دوره اوج مصرف تابستان بر روی شبکه های روشنایی شهری و روستایی استان نصب شود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکان اصلی ترین هدف شرکت توزیع است و به همین سبب پیش از آغاز طرحهای مختلف کارشناسان شرکت ابعاد مختلف طرحها را بررسی می کنند تا با کمترین آسیب همراه باشد و پیش از اجرای این طرح نیز طرح آزمایشی جایگزینی لامپهای ۴٠ وات LED با لامپهای گازی برروی شبکه روشنایی اجرا شد و عمر و همچنین میزان نوردهی این لامپها مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه نتایج مطلوبی به همراه داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128424

مطالب پیشنهادی

04اردیبهشت
زنجان میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد:

زنجان میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

04فروردین
آمادگی ۳۵ اکیپ حوادث آب و فاضلاب استان زنجان در ایام نوروز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد؛

آمادگی ۳۵ اکیپ حوادث آب و فاضلاب استان زنجان در ایام نوروز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.