4

اتمام بخش ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان شهریور

  • کد خبر : 75239
  • 27 فروردین 1401 - 22:36
اتمام بخش ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان شهریور
علیرضا سعیدی گفت: رئیس‌جمهور در بازدید از نیروگاه زباله‌سوز ساری برای راه‌اندازی آن مهلت ۶ ماهه داد که شهرداری ساری با کمک بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا طبق زمان‌بندی تعیین‌شده بخش ابنیه این پروژه را به اتمام برساند.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری از اتمام بخش ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شمال نیوز، علیرضا سعیدی گفت: رئیس‌جمهور در بازدید از نیروگاه زباله‌سوز ساری برای راه‌اندازی آن مهلت ۶ ماهه داد که شهرداری ساری با کمک بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا طبق زمان‌بندی تعیین‌شده بخش ابنیه این پروژه را به اتمام برساند.

او می‌گوید: نیروگاه زباله‌سوز شهرستان ساری با ظرفیت حدود ۴۵۰ تن فرآوری زباله هم‌اکنون با میانگین پیشرفت فیزیکی ابنیه ۷۵ درصد و خرید و حمل تجهیزات حدود ۸۷ درصد در دست اجرا است که ۸۰ درصد این تجهیزات نصب و هفت درصد دیگر مربوط به جرثقیل‌ها و سازه پیت است که هفته آتی نصب می‌شود.

به گفته سعیدی مقرر شد تکمیل سالن A و سازه پیت، ساختمان‌های D، E، C و مخازن ۱۰۰۰ مترمکعبی به همراه اتصالات میان ساختمان‌ها و تأسیسات را تا پایان شهریور به اتمام برسانیم.

 

نیروگاهیان

او می‌گوید: روند ساخت نیروگاه طی چند ماه اخیر با ورود بسیج سازندگی و پیگیری‌های مستمر شهردار ساری شدت گرفت؛ شهرداری ساری تلاش می‌کند تا با اولویت دادن به این پروژه مشکل پسماند مرکز استان را حل کند.

به گفته سعیدی با تکمیل این نیروگاه علاوه بر حل مشکلات زیست‌محیطی باعث کاهش هزینه‌های هنگفت شهرداری ساری برای حمل زباله به مناطق اطراف می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=75239
  • ارسال توسط :
  • منبع : شمال نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.