1

اجرای ٢١۶ کیلومتر مدار فیبر نوری بر روی شبکه توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 128137
  • 21 فروردین 1403 - 13:42
اجرای ٢١۶ کیلومتر مدار فیبر نوری بر روی شبکه توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری
مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت با اشاره به این که برای اجرای این طرح ٦٠٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، افزایش سرعت در خدمات رسانی به مردم و برقراری ارتباط با تجهیزات صنعتی از جمله کنتورهای هوشمند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از توانیر ، مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت با اشاره به این که برای اجرای این طرح ۶٠٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، افزایش سرعت در خدمات رسانی به مردم و برقراری ارتباط با تجهیزات صنعتی از جمله کنتورهای هوشمند ، پستهای برق و… را از مزایای اجرای آن برشمرد.
وی افزود: مطالعات اجرای احداث ٢١۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان توسط دفتر فناوری اطلاعات وارتباطات این شرکت از سال ١۴٠٠ آغاز و باتوجه حساسیت بالای تارهای فیبر نوری در مقابل حوادث و ازجهتی افزایش ضریب قابلیت اطمینان، کابل شبکه فیبر نوری روی شبکه برق فشار متوسط از طریق عملیات خط گرم بدون اعمال خاموشی، احداث شد.
فرهزاد یادآور شد: با اجرای این طرح  امور یازده گانه برق و شعبات تابعه در سطح استان به شبکه فیبر صنعت برق متصل و از مزایای آن بهره مند می شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128137

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.