2
مدیر برق اردبیل خبر داد؛

بهره‌برداری از۲۷ هزار متر کابل خودنگهدار در محدوده اردبیل

  • کد خبر : 128259
  • 22 فروردین 1403 - 11:36
بهره‌برداری از۲۷ هزار متر کابل خودنگهدار در محدوده اردبیل
اظهار کرد: ۲۷ هزار متر کابل خود نگهدار طی ۳ ماهه چهارم سال گذشته در محدوده برق شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۲۷ هزار متر کابل خود نگهدار طی ۳ ماهه چهارم سال گذشته در محدوده برق شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح و برنامه‌های عملیاتی متعدد سال گذشته این طرح‌ها در روستاهای سامیان، پست یک جناقرد، جبه‌دار و طرح‌های شهری از جمله کوچه رضوان ۱۳، پست امام حسین، دانش آباد، نسترن، شریعتی، پست ۴۴ کارشناسان، سما، عبداللهی، اسلام آباد و رجایی با پیشرفت ۱۰۰ درصدی انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر برق شهرستان اردبیل با اشاره به مشکلات شبکه هوایی پنج سیم فشار ضعیف مسی از قبیل افزایش حجم سرقت، خرابی و خاموشی‌های مربوط به سیم بدون روکش، ضعف برق گفت: این مشکلات طی سال‌های گذشته بخش توزیع را با مشکلات عدیده‌ ای روبرو کرده بود.

قدیمی در ادامه با عنوان اینکه اجرای این طرح تمامی مشکلات فوق را منتفی کرده است، افزود: بهبود ولتاژ شبکه، کاهش تلفات، کاهش سرقت، کاهش مدت خاموشی‌های ناخواسته و در نهایت افزایش رضایتمندی مشترکین از برکات اجرای کابل خودنگهدار در استان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128259

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.