1

خارج شدن واحد ۲ نیروگاه حرارتی بیستون

  • کد خبر : 125926
  • 29 اسفند 1402 - 10:49
خارج شدن واحد ۲ نیروگاه حرارتی بیستون
مسعود میرزا عسگری مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون گفت : با خارج شدن واحد ۳۲۰ مگاواتی، اهم فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای تعمیرات دوره‌ای 

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبر نگاران جوان،  مسعود میرزا عسگری مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون گفت : با خارج شدن واحد ۳۲۰ مگاواتی، اهم فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای تعمیرات دوره‌ای این واحد شامل؛ تعویض پکینگ‌های ۳ سل از برج خنک کن، تعویض چند ردیف از لوله‌های ری‌هیت ناحیه گرم و واتروال، قلیاشویی بویلر، تعویض بسکت‌های ناحیه سرد ژانگستروم‌ها، بازدید و سرویس C.W.Pump ها، بازدید و سرویس F.D.Fan‌ها و G.R.Fan، رفع نشتی و تعویض تعدادی از والو‌های بویلر و سیکل در حال انجام است.

وی ضخامت سنجی لوله‌های ری‌هیت، رفع نشتی از بدنه بویلر و ژانگستروم‌ها، بازدید و تمیزکاری مبدل‌های حرارتی، بازدید و تست هیتر‌های فشارقوی و فشار ضعیف، بازدید و تست استیم ایرهیترها، سرویس دوره‌ای فن‌های برج خنک کن، تمیزکاری استخر جدید، سرویس دوره‌ای ترانسفورماتورها، باسبار‌ها و موتور‌های الکتریکی ۶کیلوولت و ۳۸۰ ولت، تعویض و نصب Power Supply، بازدید و سرویس منابع تغذیه و کابینت‌ها، تست و کالیبره تجهیزات ابزاردقیقی را از دیگر فعالیت‌های در حال انجام در این دوره از تعمیرات ذکر کرد.

میرازعسگری تصریح کرد: با توکل به خداوند بزرگ و تلاش شبانه روی کارکنان پر توان نیروگاه، مصمم هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرات دوره‌ای را انجام و این واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: نیروگاه بیستون قدیمی‌ترین نیروگاه در بین سه استان غربی ایران از جمله کرمانشاه، کردستان و ایلام است.

وی ادامه داد: نقش اساسی این نیروگاه پایداری شبکه در منطقه غرب کشور است و به تعبیری می‌توان گفت ستون پایدار کننده شبکه برق ایران در غرب کشور محسوب می‌شود .

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125926

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.