0

رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید

  • کد خبر : 128589
  • 25 فروردین 1403 - 13:23
رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید
حجت اله شریعتمداری فرماندار کاشمر از بازگشت ٩ واحد صنعتی به چرخه تولید در سال گذشته خبر داد و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های منطقه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال ضروری است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت اله شریعتمداری فرماندار کاشمر از بازگشت ٩ واحد صنعتی به چرخه تولید در سال گذشته خبر داد و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های منطقه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال ضروری است.

وی ظرفیت و پتانسیل شهرستان را در حوزه نیروی انسانی تحصیل کرده، متخصص و ماهر بسیار بالا دانست و افزود: در حال حاضر بالغ‌بر ۴۰۰۰ نفر در واحد‌های تولیدی این شهرستان مشغول بکار هستند.

فرماندار کاشمر از فعالیت مجدد ٩ واحد تولیدی در این شهرستان طی سال گذشته با تأکیدات استاندار خراسان رضوی و حمایت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون حمایت قضایی خبر داد و اظهار کرد: با بازگشت به چرخه تولید این واحد‌ها حدود ١٠٠ نفر از جوانان منطقه به‌صورت مستقیم مشغول بکار شده‌اند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته شهرستان کاشمر در مسیر صنعتی شدن در حرکت است، اذعان کرد: آماده‌سازی فاز دوم شهرک صنعتی در حال اجرا است و به زودی واگذاری زمین برای احداث ۸۲ واحد صنعتی آغاز می‌شود.

شریعتمداری گفت: با توجه به اینکه تأمین برق مورد نیاز یکی از دغدغه‌های صنعتگران در این منطقه است، عنوان کرد: تمام مراحل مقدماتی برای احداث نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد تومانی در کاشمر صورت گرفته است و ان‌شاءالله با احداث این ابر پروژه بسیاری از مشکلات شهرستان برطرف می‌شود.

فرماندار کاشمر در ادامه افزود: از تمامی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرستان کاشمر نهایت حمایت را خواهیم کرد و همه دستگاه‌ها در این زمینه مکلف به همکاری حداکثری هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128589

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.