0

ضرورت تامین پستهای فوق توزیع برق با توجه به توسعه کلانشهر تبریز

  • کد خبر : 128849
  • 27 فروردین 1403 - 13:29
ضرورت تامین پستهای فوق توزیع برق با توجه به توسعه کلانشهر تبریز
اکبر فرج نیا در نشست گذر از اوج بار تابستان ١٤٠٣  که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد، با بیان اینکه تبریز به لحاظ تاریخی و سیاسی جایگاه بالایی در کشور دارد و مردم مطالبه گری داشته و جلب رضایتشان سخت است،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر ، اکبر فرج نیا در نشست گذر از اوج بار تابستان ١۴٠٣  که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد، با بیان اینکه تبریز به لحاظ تاریخی و سیاسی جایگاه بالایی در کشور دارد و مردم مطالبه گری داشته و جلب رضایتشان سخت است، اظهار داشت: با توجه به این موضوع در بخشهایی نیاز به ارتقا خدمات هستیم مخصوصا در بخش مبلمان شهری حوزه روشنایی معابر نیازمند اصلاح و بهبود خدمات هستیم.
وی با اشاره به رشد و توسعه جهشی کلانشهر تبریز، ادامه داد: رشد و توسعه شهری به معنای افزایش تقاضا برای تامین برق بوده و با توجه به این موضوع برای پیشگیری از بروز مشکلات در آینده به ویژه پیش از آغاز پیک بار تابستان سال جاری نیازمند پست های فوق توزیع هستیم و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با اشاره به بازار تاریخی تبریز و نقش اساسی آن در بخش اقتصادی و موضوع ساماندهی به شبکه برق بازار، گفت: ساماندهی شبکه توزیع برق بازار تبریز یکی از موضوعاتی بوده که مورد توجه شهروندان و رسانه بوده و با تامین اعتبارات مورد نیاز به طور اساسی اقدامات لازم انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به موضوع تنش آبی کلانشهر تبریز، گفت: با توجه به این موضوع و تامین برق پمپهای آب در نقاط مختلف برعهده برق تبریز بوده، اما با توجه به قرار داشتن واحدهای صنعتی در مسیر تامین برق پمپ های آب تسهیل برق رسانی به این پمپها نیازمند تامین شبکه برق مستقل است و تحقق این امر نیازمند ٣٠ میلیارد تومان اعتبار است

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128849

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.