3

طرح افزایش ظرفیت پست برق ۲۳۰ کیلوولت بوشهر بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 31310
  • 06 شهریور 1399 - 11:33
طرح افزایش ظرفیت پست برق ۲۳۰ کیلوولت بوشهر بهره‌برداری شد
نصیری عنوان کرد: راه اندازی این طرح ها بیانگر عزم دولت در تامین زیر ساخت های توسعه در استان بوشهر است که شرکت برق منطقه ای آن را اجرا و هدایت خواهد کرد.

همزمان با بزرگداشت هفته دولت طرح افزایش ظرفیت پست برق ۲۳۰ کیلوولت بوشهر با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، مدیر عامل برق منطقه ای فارس و بوشهر در این ارتباط گفت: طرح افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت بوشهر یک با راه‌اندازی یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۶۰ مگا ولت آمپر وارد مدار بهره برداری شده است .

غلامرضا نصیری افزود: هدف از اجرا این طرح تامین برق برای متقاضیان جدید منطقه و کاهش افت ولتاژ و همچنین پاسخگویی به نیازهای موجود با تامین و انتقال برق مطمئن و پایدار است.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین از همه فرصت‌های قانونی برای تامین و انتقال برق و انرژی به ویژه برای مشترکان صنعتی در استان بوشهر بهره گیری خواهد شد.

نیروگاهیان

نصیری گفت: افزایش ظرفیت پست‌ها و ایستگاه های برق با بکارگیری نیروی متخصص داخلی در این استان در سال جاری و سال پیش رو به یک رکورد و شاخص قابل توجه تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از سرمایه گذاری زیر بنایی دولت در حوزه تامین و انتقال برق در استان بوشهر خبر داد و گفت: اخیرا نیز طرح‌های تامین و انتقال برق در بوشهر با هزینه ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید که آغازی بر فعالیت های گسترده تامین برق برای مشترکان و شهروندان این استان است.

نصیری ادامه داد: پروژه‌های افزایش ظرفیت پست‌های ۲۳۰ کیلوولت گناوه و بوشهر، توسعه و افزایش ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت پارس (عسلویه) از جمله اقدامات زیر بنایی و زیر ساختی است که زمینه تحول در حوزه صنعت و بهینه سازی تامین و تولید برق را کلید زده است.

مدیرعامل برق منطقه ای فارس و بوشهر یادآور شد: طرح‌ اصلاح، بروزرسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که در بوشهر افتتاح شده است.

نصیری عنوان کرد: راه اندازی این طرح ها بیانگر عزم دولت در تامین زیر ساخت های توسعه در استان بوشهر است که شرکت برق منطقه ای آن را اجرا و هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31310

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.