2

مطالبه ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان

  • کد خبر : 124958
  • 20 اسفند 1402 - 14:12
مطالبه ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان
پرداخت به موقع قبوض آب بهاء از سوی مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و توسعه آبرسانی تاثیر به سزایی دارد. وی با اشاره به مجموع مطالبات آبفای استان، افزود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: پرداخت به موقع قبوض آب بهاء از سوی مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و توسعه آبرسانی تاثیر به سزایی دارد. وی با اشاره به مجموع مطالبات آبفای استان، افزود: مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از مشترکین در بخش آب بها، بیش از ۴۹ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان و در بخش حق انشعاب آب و فاضلاب، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

نعیمی گفت: بدهی برخی سازمان ها و تاخیر در پرداخت قبوض سایر مشترکین باعث شده تا مطالبات زیادی برای شرکت آب و فاضلاب بر جای بماند که همین موضوع باعث اختلال در خدمات رسانی به مشترکین و اصلاح و توسعه شبکه های فرسوده، تعویض کنتورهای خراب و…. شده است.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب، هزینه بر است، افزود: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان در گرو پرداخت به‌هنگام آب بهاء از سوی مشترکان خانگی و غیر خانگی است.
نعیمی ادامه داد: اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکین بدهکار می باشد اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است، انتظار می‌رود تمامی بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۸ هزار و ۲۹۸ مشترک آب و فاضلاب در سطح استان از خدمات آب و فاضلاب بهره مند هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124958

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.