3

اتصال شبکه برق جزیره به سرزمین اصلی در دستور کار

  • کد خبر : 31948
  • 20 شهریور 1399 - 10:19
اتصال شبکه برق جزیره به سرزمین اصلی در دستور کار
ناصر آخوندی معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: توسعه زیرساخت در گرو تامین مالی و برخورداری و استطاعت سازمان است. در این راستا، در سازمان منطقه آزاد کیش، تدابیر و برنامه ریزی گسترده‌ای برای تضمین طرح های مصوب و موکد مدیرعامل محترم صورت گرفته است.

معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از احداث نیروگاه جدید جهت افزایش تولید برق در جزیره، اتصال شبکه برق جزیره به سرزمین اصلی و احداث خط لوله جدید انتقال گاز به کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، ناصر آخوندی معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: توسعه زیرساخت در گرو تامین مالی و برخورداری و استطاعت سازمان است. در این راستا، در سازمان منطقه آزاد کیش، تدابیر و برنامه ریزی گسترده‌ای برای تضمین طرح های مصوب و موکد مدیرعامل محترم صورت گرفته است.

وی افزود: تامین مالی سازمان برای ۴ طرح دولتی از جمله مرکز نوآوری، احداث هلی پورت کیش و اجرای دو طرح مهم مخابراتی در زمینه توسعه شبکه زیرساخت فیبر نوری، تونل ارتباطی و کابل دریایی پشتیبان ۳۱۹۹ میلیارد ریال بوده است.

نیروگاهیان

معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: احداث واحدهای نیروگاهی جدید جهت افزایش تولید برق در جزیره، اتصال شبکه برق جزیره به سرزمین اصلی، احداث خط لوله جدید انتقال گاز به کیش برای تامین سوخت پاک صنعت نیروگاهی، لایروبی اسکله ۳۵ هزار تنی و نیز تکمیل پروژه عظیم ترمینال جدید مسافربری در بخش های مربوطه سازمان در حال پیگیری و اجراست، بنابراین با برنامه ریزی و انجام پیش بینی های دقیق، تامین مالی طرح ها در زمان مقرر به انجام خواهد رسید تا پروژه ها دچار وقفه و رکود نشوند.

آخوندی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش بر این اعتقاد است که تامین مالی از طریق بازار سرمایه راه کار مناسبی برای تسریع اجرای طرح های کلان و پر منفعت است. ترمینال جدید کیش، طرح بزرگی است که با اتکا به تامین مالی از طریق انتشار اوراق صکوک و سایر منابع درآمدی سازمان به سرعت به پیش می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: حسب دیدگاه‌های دولت محترم و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور در اتمام ۳۷۶ طرح در مناطق آزاد تا سال ۱۴۰۰، یازده طرح در منطقه آزاد کیش به بهره برداری می‌رسد. سایر طرح های در حال انجام مربوط به این جزیره نیز که بارها توسط مدیرعامل سازمان اعلام شده است، با نظارت دقیق و تامین مالی به موقع روند اصولی خود را طی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31948

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.