8

ارائه ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی به بازار تولید برق پراکنده

  • کد خبر : 30859
  • 29 مرداد 1399 - 12:20
ارائه ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی به بازار  تولید برق پراکنده
این محصول که در حوزه تولید و تامین برق پراکنده ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دائم کار بودن و سنکرون با شبکه برق محلی را ارائه کند تا این خدمت تازه کاهش چشمگیر تعرفه برق را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

محصول تازه صنایع محرکه دوار خاورمیانه با نام مولد برق ۳۲ کاوآ در کارخانه محمدشهر کرج رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش روابط عمومی صنایع محرکه دوار خاورمیانه، مرداد ماه امسال، کارخانه محمدشهر کرج میزبان رونمایی از ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تولید و تامین برق پراکنده ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دائم کار بودن و سنکرون با شبکه برق محلی را ارائه کند تا این خدمت تازه کاهش چشمگیر تعرفه برق را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی دارای محاسنی است که اعم از سبک و کم مصرف با خدمات کاملا داخلی و سرویس سالیانه ارزان و در دسترس است و می‌تواند باعث کاهش هزینه های واحدهای تجاری ، صنعتی یا مسکونی مقیاس کوچک و متوسط شود.

نیروگاهیان

مهندس فیض بخش مدیرعامل صنایع محرکه دوار خاورمیانه، تولید این محصول را نتیجه دو سال تلاش همکاران و کار در این مجموعه دانست و گفت: تامین قطعات خاص و تستهای مختلف ارزیابی و صحه گذاری برای تولید این محصول از تابستان سال ۹۷ آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را حداکثر دو ماه پس از دریافت سفارش مشتریان اعلام و ادامه داد: این نوع مولد برق در مدلهای ۲۵ و ۳۲ کاوآ آماده عرضه است و بنا به نیاز مشتریان می تواند بصورت مولد برق اضطراری در مواقع قطع برق و یا تحت شبکه برق بعنوان پشتیبان در پیک مصرف برق آماده و تحویل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30859

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.