1

با دستور رئیس‌جمهور صنایع آب‌بر در سواحل جنوبی کشور متمرکز می‌شوند

  • کد خبر : 123943
  • 10 اسفند 1402 - 14:30
با دستور رئیس‌جمهور صنایع آب‌بر در سواحل جنوبی کشور متمرکز می‌شوند
رئیس‌سازمان حفاظت از محیط زیست در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت ویژه مسایل زیست محیطی در دولت سیزدهم، گفت: با دستور رئیس‌جمهور و در اقدامی شایسته در دولت سیزدهم، صنایع آب‌بر در حاشیه سواحل جنوبی کشور متمرکز می‌شوند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت _ پاد، رئیس‌سازمان حفاظت از محیط زیست در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت ویژه مسایل زیست محیطی در دولت سیزدهم، گفت: با دستور رئیس‌جمهور و در اقدامی شایسته در دولت سیزدهم، صنایع آب‌بر در حاشیه سواحل جنوبی کشور متمرکز می‌شوند.

علی سلاجقه با اشاره به ظرفیت‌‌های بالای زیست محیطی منطقه، افزود: در حال شناسایی زیستگاه‌های حساس دریایی هستیم و با شناسایی این زیستگاه‌ها و توانمندی‌های طبیعی می‌توانیم در توسعه دریامحور کمک کنیم.

وی ادامه داد: با تحقق این امر می‌توانیم اهدافی که در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است را به نحو مطلوب برآورده کنیم تا ظرفیت اشتغال و تولید کشور در این زمینه‌ها گسترش پیدا کند و توسعه متوازن را در کنار حفظ محیط زیست داشته باشیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بر بازیابی محیط زیست و کاهش خسارت‌های وارد شده به آن توسط صنایع تأکید کرد و گفت: پیوند صنعت و محیط زیست در راستای تحقق توسعه پایدار باید اتفاق بیافتد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123943

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.