3

تحقق شعار سال رهبری رویکرد اصلی مسئولان در سال ۱۴۰۱ باشد

  • کد خبر : 74541
  • 18 فروردین 1401 - 13:42
تحقق شعار سال رهبری رویکرد اصلی مسئولان در سال ۱۴۰۱ باشد
فرماندار ساری تحقق شعار سال، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، لزوم ساماندهی و تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری، جابجایی و انتقال میدان میوه و تره‌بار، استفاده از ظرفیت‌ها بر رویداد 2022، افزایش نظارت بر بازار، تولید دانش‌بنیان، مبارزه با جنگل خواری و ساخت مسکن را از برنامه‌های مهم ما در سال 1401 عنوان کرد.

فرماندار ساری با بیان اینکه تحقق شعار سال رهبری از رویکردهای مهم ما در سال ۱۴۰۱ است، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، لزوم ساماندهی و تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری، جابجایی و انتقال میدان میوه و تره‌بار، استفاده از ظرفیت‌ها برای برگزاری رویداد ۲۰۲۲، افزایش نظارت بر بازار، تولید دانش‌بنیان، مبارزه با جنگل خواری و ساهت مسکن را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری ایلنا، محمدعلی نوبخت صبح پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همه کارها و برنامه ها در مجموعه شهری بر محور شعار سال مبنی بر توسعه، دانش‌بنیان و اشتغال استوار خواهد بود.

وی قانون‌گرایی و عمل به قانون را کلیدواژه رضایت و رفاه مردم دانست و: همه در برابر قانون مساوی هستیم و رعایت نکردن آن علاوه بر موج یاس و ناامیدی منتج به تحول نمی‌شود.

فرمانداری ساری گفت: همه باید در مسیر قانونی حرکت کنیم تا به جامعه مهدوی و زیستمان مهدوی برسیم تا به تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری دست‌یابیم.

نوبخت بابیان اینکه دولت سیزدهم خود را متعهد به مدیریت منابع می‌داند، گفت: همه مدیران باید باکار شبانه‌روزی و نگاه جهادی بر تحقق شعار سال گام بردارند.

وی افزود: تحول‌گرایی و تحول‌خواهی از ویژگی‌های دولت مردمی است و تحول باید با حرکت جهادی محقق شود.

نوبخت گفت: ۹ کلیدواژه را در شهرستان ساری برای کرامت شهر لحاظ کردیم و همه برنامه‌ها و محورهای کاربر اساس معنویت، عقلانیت، عدالت، رفاه، رضایت، قانون‌گرایی، برادری، تکریم ارباب‌رجوع انجام می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا به «کرامت شهر» واژه تأکیدی نماینده ولی‌فقیه در مازندران دست پیدا کنیم.

 

 

نیروگاهیان

نوبخت، مدیرت شفاف را از دیگر مؤلفه‌ها برشمرد و ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که عدالت، قانون‌گرایی و فساد ستیزی را باید از حلقه‌های اول سازمانی شروع کنیم و در این مسیر با هیچ احدی تعارف نداریم.

وی به اهمیت رویداد ساری ۲۰۲۲ اشاره و این مهم را فرصت مناسب در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: این رویداد بین‌المللی دروازه گردشگری توسعه مازندران و تعامل سازنده فرهنگی در عرصه جهانی است.

فرماندار ساری از تشکیل کمیته ۱۳ گانه این رویداد خبر داد و افزود: باید با همفکری و هم‌افزایی هر یک از کمیته‌ها که متشکل از کارشناسان همان حوزه هستند بیشترین بهره‌گیری را از این فرصت بین‌المللی داشته باشیم.

وی تحقق شعار سال، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، لزوم ساماندهی و تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری، جابجایی و انتقال میدان میوه و تره‌بار، استفاده از ظرفیت‌ها بر رویداد ۲۰۲۲، افزایش نظارت بر بازار، تولید دانش‌بنیان، مبارزه با جنگل خواری و ساخت مسکن را از برنامه‌های مهم ما در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=74541
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایلنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.