0

توزیع بیش از ۶۰ درصد برق کشور از طریق کنتور‌های هوشمند

  • کد خبر : 127390
  • 14 فروردین 1403 - 16:03
توزیع بیش از ۶۰ درصد برق کشور از طریق کنتور‌های هوشمند
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به هوشمندسازی کنتور‌های آب و برق در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: در زمینه هوشمندسازی کنتور‌های آب بسیار عقب هستیم و راه نرفته بسیار داریم

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به هوشمندسازی کنتور‌های آب و برق در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: در زمینه هوشمندسازی کنتور‌های آب بسیار عقب هستیم و راه نرفته بسیار داریم، امیدواریم با فناوری‌های شرکت‌های دانش بنیان کشور بتوانیم در سال‌های آینده کمبود‌های این بخش را جبران کنیم.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۶۰ درصد برق کشور از طریق کنتور‌های هوشمند برق افزود: برنامه نصب کنتور‌های هوشمند برق با اولویت مشترکان پرمصرف صنعتی، کشاورزی و ادارات به اجرا درآمده است.

محرابیان بیان کرد: در دو سال گذشته بیش از ۲ میلیون کنتور هوشمند در سراسر کشور برای مشترکان خانگی نصب شده است و این برنامه ادامه دارد تا بتوانیم در اقدام جهادی، این بخش از مصرف را به کنتور‌های هوشمند متصل کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به فواید استفاده از کنتور هوشمند گفت: مشترکان با استفاده از کنتور‌های هوشمند برق می‌توانند، هزینه‌های برق را مدیریت کنند

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.