2

جهاد آبرسانی در راه غلامان و راز استان خراسان شمالی

  • کد خبر : 124833
  • 19 اسفند 1402 - 14:34
جهاد آبرسانی در راه غلامان و راز استان خراسان شمالی
با اشاره به اقدامات موثر جهاد آبرسانی در روستاهای استان اظهار داشت: مجتمع پرسه سو در راز و جرگلان از جمله مناطق هدف برای اجرای این طرح است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات موثر جهاد آبرسانی در روستاهای استان اظهار داشت: مجتمع پرسه سو در راز و جرگلان از جمله مناطق هدف برای اجرای این طرح است.
وی عنوان کرد: خط انتقال چاه سنگسار به شهر راز و روستاهای در مسیر با همکاری تیپ ۴۵ گرگان انجام می شود که تاکنون اجرای ۳۸ کیلومتر از این خط به اتمام رسیده است.
نعیمی افزود: با اجرای این طرح، روستاهای سرخ سو، پرسه سو، سوخسو هاشم و آلما دوشن از نعمت آب پایدار بهره مند و کمبود آّب شرب غلامان و راز نیز برطرف می شود.
وی افزود: در این طرح ساخت ۳ ایستگاه پمپاژ از سنگسار به غلامان و ۳ ایستگاه از غلامان به راز در دست احداث است، همچنین خاکبرداری مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی غلامان نیز به اتمام رسیده است.
مدیرعامل شرکت آّب و فاضلاب استان عنوان کرد: امید می رود پروژه آبرسانی سنگسار به غلامان و راز تا تابستان ۱۴۰۳ به اتمام برسد.
طرح جهادآبرسانی در ۱۶۴ روستا در قالب چهار مجتمع آبرسانی “سد شیرین‌دره” بجنورد، “زیدر سرانی” شیروان، “پرسه سو” رازوجرگلان و “کهنه جلگه” در حال اجراست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124833

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.