2

درخواست نمایندگان برق کشور نیجر برای انتقال تجربه متخصصان ایرانی

  • کد خبر : 115069
  • 06 آبان 1402 - 10:25
درخواست نمایندگان برق کشور نیجر برای انتقال تجربه متخصصان ایرانی
در این بازدید موضوعاتی از قبیل نحوه بهره برداری و تعمیرات و نگهداری از واحدهای گازی در این نیروگاه و تامین بخشی از نیاز شبکه سراسری تولید برق کشور توسط نیروگاه ری، تولید قطعات توربین در داخل کشور و توانمندی‌های نیروگاه ری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قائم مقام و مدیر بخش عملیاتی شرکت برق نیجر با حضور در نیروگاه ری، از متنوع‌ترین نیروگاه گازی کشورمان بازدید کردند و خواستار انتقال تجربه‌های موفق متخصصان حوزه برق ایران به کشور نیجر شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، در این بازدید موضوعاتی از قبیل نحوه بهره برداری و تعمیرات و نگهداری از واحدهای گازی در این نیروگاه و تامین بخشی از نیاز شبکه سراسری تولید برق کشور توسط نیروگاه ری، تولید قطعات توربین در داخل کشور و توانمندی‌های نیروگاه ری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حمید بادرستانی، مدیر عامل نیروگاه ری در جریان این بازدید ضمن معرفی تاریخچه و مشخصات نیروگاه، در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه برای تولید برق پایدار، پایش وضعیت واحدهای تولید برق و بهسازی این نیروگاه توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: با توجه به کمبود برق در نیجر کارشناسان حوزه برق این کشور با حضور در ایران جلساتی فنی برای دستیابی به راه‌حل برون رفت از این مشکل برگزار کردند.

 

 

نیروگاهیان

بادرستانی علت انتخاب این نیروگاه برای بازدید را، زمان کوتاه به مدار آمدن و متصل شدن واحدهای گازی مستقر در نیروگاه ری برشمرد و افزود: با وجود قدیمی بودن تجهیزات این نیروگاه، روند تولید برق پایدار و کمک به شبکه سراسری برق به خوبی در این مجموعه در حال انجام است.

در ادامه نمایندگان کشور نیجر بازدید میدانی از سایت نیروگاه داشتند و از نزدیک شاهد روند تولید و تعمیرات اساسی واحد ها بودند. کارشناسان برق کشور نیجر ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش پرسنل و متخصصان تولید برق در ایران، خواستار انتقال تجربه و تخصص کارشناسان و مدیران صنعت برق ایران به کشورشان شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=115069
  • نویسنده : حمیدرضا حیدری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.