2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام؛

مشارکت مشترکین خانگی در طرح تولید پراکنده برق

  • کد خبر : 127601
  • 16 فروردین 1403 - 11:05
مشارکت مشترکین خانگی در طرح تولید پراکنده برق
ولی‌الله ناصری، صبح چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه در حاشیه جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق ایلام از فراهم‌شدن شرایط برای مشارکت فعال مردم در تولید پراکنده برق خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری بسیج، ولی‌الله ناصری، صبح چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه در حاشیه جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق ایلام از فراهم‌شدن شرایط برای مشارکت فعال مردم در تولید پراکنده برق خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در راستای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در امر تولید، زمینه برای حضور فعال آنها در تولید پراکنده برق فراهم شده است.

وی افزود: مشترکین خانگی، نهادهای حمایتی، صنایع و شرکت‌های تولیدی می‌توانند در طرح تولید پراکنده برق و احداث واحدهای نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک مشارکت کنند.

ناصری در ادامه به برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده، قرارداد تعویض ۴۴ هزار شعله لامپ LED (تعویض لامپ‌های پرمصرف) با شرکت ساتبا منعقد شده است، این طرح باهدف کاهش مصرف برق و ارتقای راندمان انرژی در ایلام اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، ۱۶۹ روستا به طور کامل بازسازی شده است و در سال جاری، تمام روستاهای دارایِ شرایط بازسازی می‌شوند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تصریح کرد: در سال گذشته، ۲۵۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده با سیم مسی به کابل خود نگه‌دار تعویض شده است و هدف‌گذاری امسال نیز تکمیل ابرپروژه اصلاح شبکه فرسوده فشارضعیف و تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگه‌دار است.

ناصری اظهار داشت: به‌منظور عبور از پیک‌بار در تابستان پیشرو، ۸۰۰۰ کنتور هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۲ برای مشترکین هدف نصب شده و ۱۵ هزار مورد دیگر در سال جاری برای مشترکین نصب خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127601

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.