0
در یکسال گذشته محقق شد

مصرف بیش از ۲ میلیارد لیتر فرآورده های نفتی در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 127779
  • 18 فروردین 1403 - 13:05
مصرف بیش از ۲ میلیارد لیتر فرآورده های نفتی در استان کرمانشاه
پیمان بهرامی تصریح کرد: مصرف فرآورده های نفتی  نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره در این منطقه در سال گذشته، روند کاهشی داشته است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از فرتاک نیوز، پیمان بهرامی تصریح کرد: مصرف فرآورده های نفتی  نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره در این منطقه در سال گذشته، روند کاهشی داشته است.

وی به افزایش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در همین بازه زمانی اشاره و تصریح کرد: در یکسال گذشته ۷۵۲ میلیون و ۴۲۹ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شده است.

بهرامی مصرف نفت سفید را بیش از ۸۱ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: این مقدار نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش ۱۱ درصدی مصرف نفت گاز استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در مدت مذکور حدود ۹۱۰ میلیون لیتر نفت گاز در استان مصرف شده است.

این مقام مسئول در خصوص مصرف نفت کوره نیز اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده حدود ۶۹۹ میلیون لیتر نفت کوره در این منطقه مصرف شده که نسبت به سال پیش از آن ۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

بهرامی از مصرف بیش از ۱۷میلیون کیلوگرم گازمایع در سال گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیشترین توزیع گاز مایع با تراکنش بانکی بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127779

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.