1

۱۷۰۰ مگاوات برق توسط صنایع تا سال آینده به شبکه سراسری متصل می‌شود

  • کد خبر : 123537
  • 06 اسفند 1402 - 12:33
۱۷۰۰ مگاوات برق توسط صنایع تا سال آینده به شبکه سراسری متصل می‌شود
سخنگوی صنعت برق گفت که در راستای توسعه نیروگاه‌های خودتامین صنایع، یک‌هزار و ۷۰۰ مگاوات برق توسط صنایع تا سال آینده به شبکه سراسری متصل می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت _ پاد، سخنگوی صنعت برق گفت که در راستای توسعه نیروگاه‌های خودتامین صنایع، یک‌هزار و ۷۰۰ مگاوات برق توسط صنایع تا سال آینده به شبکه سراسری متصل می‌شود.

وی ادامه‌داد: تاکنون ۲ واحد نیروگاهی برق صنایع به ظرفیت هر یک ۱۸۳ مگاوات در سمنان و نیروگاه خودتامین فولاد مبارکه اصفهان به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد مدار تولید شده است.

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به نیروگاه آلومینیوم «المهدی» به‌عنوان چهارمین نیروگاه خودتامین برق صنایع، خاطرنشان‌کرد: این نیروگاه در مرحله نخست با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات به شبکه برق کشور متصل شده است و فاز دوم آن نیز به ظرفیت ۱۸۳ مگاوات در سال ۱۴۰۳ به شبکه سراسری متصل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123537

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.