2

گام ۴۷۰ مگاواتی تعمیرات نیروگاهی برای ارتقای آمادگی واحدهای تولید برق

  • کد خبر : 115774
  • 17 آبان 1402 - 12:27
گام ۴۷۰ مگاواتی تعمیرات نیروگاهی برای ارتقای آمادگی واحدهای تولید برق
با توجه به آغاز فصل تعمیرات نیروگاه‌های کشور و در امتداد سیاست‌های شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور در جهت تقویت و ارتقای آمادگی همه ظرفیت‌های نیروگاهی کشور، این شرکت جهت تحقق اهداف و رسالت ذاتی خود در تلاش است تا تمامی توان سخت‌افزاری ونرم‌افزاری خود را جهت ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور بکار بگیرد.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: تعمیرات اساسی واحد شماره چهار بخار نیروگاه ایرانشهر، واحدهای بخار و گاز نیروگاه شریعتی مشهد، واحد S۲نیروگاه یزد و تعمیرات اساسی واحد نیروگاهی H۲۵ پالایشگاه آبادان با مجموع ظرفیت بیش از ۴۷۰ مگاوات به منظور ارتقای آمادگی این واحدها در این مجموعه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اعلام این خبر، افزود: با توجه به آغاز فصل تعمیرات نیروگاههای کشور و در امتداد سیاستهای شرکت مادرتخصصی برق حرارتی کشور در جهت تقویت و ارتقای آمادگی همه ظرفیتهای نیروگاهی کشور، این شرکت جهت تحقق اهداف و رسالت ذاتی خود در تلاش است تا تمامی توان سخت‌افزاری ونرم‌افزاری خود را جهت ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور بکار بگیرد.

وی به آغاز تعمیرات اساسی روتورژنراتور واحد چهار گازی نیروگاه شهید رجایی، تعمیرات اساسی هسته ژنراتور ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان، ساخت پره‌های توربین نیروگاههای متنوع کشور و چندین پروژه دیگر به عنوان گام اول ارتقای واحدهای نیروگاهی کشور در این شرکت اشاره کرد و گفت: به لطف اعتماد صنعت نیروگاهی کشور به توان و تخصص کارکنان شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، گام دوم برنامه‌های این مجموعه شامل تعمیرات اساسی واحد شماره چهار بخار نیروگاه ایرانشهر، واحدهای بخار و گاز نیروگاه شریعتی مشهد، واحد S۲ نیروگاه سیکل‌ترکیبی یزد و همچنین تعمیرات اساسی واحد نیروگاهی H۲۵ پالایشگاه آبادان با مجموع ظرفیت بیش از ۴۷۰ مگاوات کلید خورد.

 

نیروگاهیان

مدیر عامل تعمیرات نیروگاهی در خصوص رفع چالش‌های فنی و مهندسی تمامی نیروگاههای کشور اعم از گاز، بخار و سیکل‌ترکیبی در ساخت تجهیزات و تعمیرات اساسی و فوق‌تخصصی، اظهار کرد: این شرکت با کوله‌باری از تجربه و دارا بودن توان فنی و مهندسی و کارگاه‌های تخصصی، کمک به پایداری واحدهای متنوع نیروگاهی کشور را افتخار خود می‌داند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=115774
  • نویسنده : سلطانعلی صحن علیزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.