0

تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار، اولویت اصلی توزیع نیروی برق تبریز در سال ١۴٠٣

  • کد خبر : 128670
  • 26 فروردین 1403 - 11:02
تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار، اولویت اصلی توزیع نیروی برق تبریز در سال ١۴٠٣
فرج نیا با اشاره به تغییر مدل مالی شرکت توانیر از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، تاکید کرد: با توجه به دستورالعملهای جدید

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری توانیر، فرج نیا با اشاره به تغییر مدل مالی شرکت توانیر از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، تاکید کرد: با توجه به دستورالعملهای جدید، وصول مطالبات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای تحقق این موضوع تمام همکاران از جمله مدیران امور و معاونان شرکت باید پیگیر باشند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت از پیشنهادهای همکاران در جهت ایجاد منابع درآمدی جدید استقبال می کند و در این خصوص همکاران می توانند پیشنهادات و راهکارهای خود را به کمیته پیشنهادات ارائه کنند.
فرج نیا در خصوص موضوع تبدیل شبکه مسی به کابل های خود نگهدار گفت: به منظور پیشگیری از سرقت و برقهای غیرمجاز و بهبود وضعیت مبلمان شهری تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار یکی از اولویتهای اصلی شرکت در سال جاری بوده و اجرای آن با همکاری و همراهی تمام همکاران محقق شدنی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به موضوع اصلاح روشنایی معابر، ادامه داد: تبریز به عنوان شهر تاریخی، یکی از تاثیرگذارترین شهرهای آذربایجان بوده و در حوزه اصلاح وضعیت روشنایی معابر مخصوصا ورودی شهر و بلوارها پیش از پیش تلاش شود.
وی در ادامه در خصوص وضعیت طرح ساختمان ستادی شرکت گفت: لازمه تعیین تکلیف و تحقق اجرای طرح ساختمان شرکت، همکاری تنگاتنک و پای کار بودن همه همکاران و به کارگیری ظرفیتهای شرکت است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128670

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.