0

روشنایی و برق پایدار از مطالبات به حق شهروندان بهارستان است

  • کد خبر : 127162
  • 12 فروردین 1403 - 11:19
روشنایی و برق پایدار از مطالبات به حق شهروندان بهارستان است
فرماندار بهارستان در دیدار با رئیس اداره برق بخش بوستان گفت: در دولت سیزدهم همه ارکان دولت در کنار سایر دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع نیروی برق

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا تهران،  فرماندار بهارستان در دیدار با رئیس اداره برق بخش بوستان گفت: در دولت سیزدهم همه ارکان دولت در کنار سایر دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع نیروی برق باید در جهت خدمت به مردم و تحقق شعار سال فعال باشند.

عبدالله نوحی در این خصوص اظهار کرد: از زمان شروع فعالیت دولت سیزدهم قطعی های برق به حداقل ممکن رسیده است و مشترکان خانگی، تابستان های آزاردهنده را با نعمت برق سپری کرده اند. همچنین واحد های صنعتی با کمترین قطعی برق و طبق جدول زمان بندی اعلام شده به فعالیت خود ادامه داده اند.

وی در ادامه افزود: روشنایی، برق پایدار و جلوگیری از خاموشی ها به ویژه در فصل تابستان از مطالبات و خواسته های به حق شهروندان شهرستان بهارستان است. به همین جهت پست ۶۳/۲۰ کیلو وات نسیم شهر که سال ها راکد مانده بود با کمک مسئولین در این دولت به بهره برداری رسید تا در بخش خانگی قطعی برق نداشته باشیم.

نوحی با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما تصریح کرد: با توجه به این که شهرستان بهارستان یکی از شهرستان های پر جمعیت است، شرکت توزیع برق تدابیر لازم در جهت رفع مشکلات حوزه برق شهرستان را داشته باشد و زیر ساخت های این بخش را گسترش دهد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127162

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.