0

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با همکاران

  • کد خبر : 127588
  • 16 فروردین 1403 - 10:45
دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با همکاران
مهندس طاهر کیامهر به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت برای دیدار نوروزی با همکاران حوزه ستادی در اتاق کارکنان بخش‌ها و معاونت‌های مختلف حضور یافت و در این دیدار فرارسیدن سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را به همکاران تبریک گفت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهندس طاهر کیامهر به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت برای دیدار نوروزی با همکاران حوزه ستادی در اتاق کارکنان بخش‌ها و معاونت‌های مختلف حضور یافت و در این دیدار فرارسیدن سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را به همکاران تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور در واحد‌های مختلف ضمن دیدار صمیمانه با همکاران و تبریک این ایام و قبولی طاعات و عبادات در ضیافت رمضان، از تلاش‌های ارزشمند تمام کارکنان قدردانی کرد و گفت: همت و تلاش همکاران در سال گذشته تحسین برانگیز بود و بی شک تمام موفقیت‌ها و افتخاراتی که برای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ ثبت شد، با همت، تلاش و دستان پرتوان شما عزیزان تحقق یافته است.
کیامهر همچنین ابراز امیدواری کرد؛ امیدوارم در سال ۱۴۰۳ نیز به لطف خداوند مهربان و با همت و روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر شما همکاران عزیز در مسیر خدمت رسانی به مردم استان، تحقق اهداف تعیین شده و نیز با چشم‌هایی بینا و گوش‌هایی شنواودل‌هایی همگرا و گام‌هایی استوار، به منویات رهبرمعظم انقلاب و راهکار‌های گره گشای معظـم لـه در شعار سال جدید جامه عمل بپوشیم، تا سالی سراسر پیشرفت و موفقیـت بـرای صنعت برق و ایـران عزیزمان، رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127588

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.